loading...
بهترین بازیکنان جهان را بهتر بشناسید
آرشام بازدید : 65 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 



مصاحبه با  مسی:

 

 

 

 

 

علاقه مندی ها:

شماره:

10

غذا:

هر غذای آرژانتینی که مامانم درست کنه اگرچه باید بگم که بابام مثل حرفه ای ها غذا درست میکنه.

دسر:

کلوچه شیرین و هرچیزی که شیرین و ملیح باشه

رنگ:

قرمز

مکان:

(Rosario)رزاریو

اگه تو فوتبالیست نبودی دوست داشتی چی کاره شی؟

این همیشه از من پرسیده میشه ومن هیچ جوابی ندارم. از  وقتی کوچیک بودم و زمانی که به بارسلونا دعوت شدم در حالیکه فقط سیزده سالم بود همیشه فوتبال دوست داشتم .

اولین کاری که صبح میکنی چیه؟

میرم حموم.

کم ترین چیزی که تو کارت دوست داری چیه؟

اینکه اسمم مشهور شه.

و  چه چیز اونو بیشتر  دوست داری؟

علاقه طرفداران و فوتبال کردن.

وقتی که خونه هستی دوست داری چی کار کنی؟

با خونوادم باشم و پلی استیشن بازی کنم.

کتاب:

ال مارتین فریرو نوشته شده توسط ژوزه هرناندز

فیلم:

(پسر عروس) El hijo de la novia

سریال تلوزیونی:

پریسون بریک و گم شده

کوهستان یا ساحل:

من  عاشق ساحلم.

سفر:

من هیچ اولویت خاصی ندارم ولی واقعا دوست دارم به دیزنیلند برم.

زندگی تنهایی یا متعحلی:

راستش من خوبم مثل ارتباطات من

شکلات سفید یا تیره؟

:-)شیرین  وملیح

حیوان:

سگ

کراوات یا پاپیون؟

من هیچ کدوم رو دوست ندارم ولی اگه مجبور باشم کراوات میزنم.

چه چیزی تو رو عصبانی میکنه؟

خیلی چیزا، اما اساسا بی عدالتی و ستم و تحمل تنگدستی

عادت:

من همیشه با مو های خیسم بازی میکنم

عیب:

من زیادی کمرو ام.

ویژگی:

من سعی میکنم که هر روز بهتر شوم

شیرین یا ترش؟

شیرین

استادیوم:

نیو کمپ ،کاملا

خاطره:

اولین حضورم در تیم و  فینال لیگ قهرمانان 2009

به عقب برگرگرد به اولین زمانی که تو در اولین تیمت بازی کردی، چه احساسی داشتی؟

اون واقعا دوست داشتنی بود. من تنها خاطره پیدا میکنم بودن با رونالدینیهو ، دکو و ... هست. یادم میاد رونالدینیهو از من میخواست بعداز اون باشم. اون جا بین من و موتا فضای خالی بود...اما من منتظر پیشنهاد رسمی ازتیم بودم قبل از اینکه حرکتی کنم.اینطور نیست که هر جایی که دوست داشته باشی بری.

گوشت یا سبزیجات؟

گوشت گاو و سالاد.

راز؟

من رازی ندارم.

تو بیکاری دوست داری کجا باشی؟

نمی دونم .من دوست دارم خونه باشم.

زمستون یا تابستون؟

تابستون

موسیقی؟

من هیچ چیز رو مثل کومبیا دوست ندارم ، بعضی از دوستام وقتی که باعث میشم اونا کومبیا گوش بدن می خندن. اونها نگاه عجیبی میکنن و میگن که چی داری گوش میدی؟

فوتبالیست؟

مارادونا.

به اونایی که تورو با دیگو مقایسه میکنند چی میگی؟

اونا کسایی هستن که بازیشو نگاه نکرند

حرکات مور علاقه تو؟

حرکات رونالدینیهو.

بدترین خاطره بازیکنیت؟

مصدومیت هام.

و بهترین اونها؟

زیادند، تمام باریهایی که برنده شدیم با بارسا و مدال طلای المپیک پکن با آرژانتین.

رقابت ورزشی :

جام جهانی فوتبال

 

 

این بود مصاحبه ما با لئو مسی

 

 

www.leomessi.com

leomessi@info.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 831